Clouds

Thursday 25 December 2014

Detik2 ber... Graduasi

Biar layu di mata, tapi takkan layu di hati..
- Aku akan grade, dan my sister bought me a bouquet of real rose. Aku rasa its kind of membazir, sebab ianya sangat expensive.. but It make ver.. very happy... and the spirit remain- the spirit of real flower. Seriously dapat bunga hidup dengan bunga plastik sangat lain rasanya.
Jd aku belajar sesuatu.. money easily go, but let it alone because moment hardly to find. And each moment slowly tell who you are. Whether you really appreciate people around you.. by celebrate moment or jz . ignore.

- CONVOCATION...   member2 sibuk tempah baju, cari make up. Ambik gambar sampai xcukup memori, sampai habis bateri. What ever.. aku cuma nak bring my family closer lepas nih. Dah terlalu lama aku tinggalkan family untuk sekeping Ijazah ni. Family datang jauh2, sanggup bersesak-sesak, bawak budak kecik lagi, berpanas melekit-lekit, terharu..  nampak kasih sayang di situ.

Cuma selama ni aku fikir, CONVOCATION. Cuma satu sesi naik dan turun pentas melepasi khalayak ramai, yang tak ambil tahu pun siapa kita. Dah habis belajar dah la kan, ambil sijil, pastu balik. Tapi bila mula rasa nervous nak naik pentas. Baru terasa moment susah payah study selama ni dihargai.. stay up, berlapar, ulang alik dewan kuliyah, tunggu bas sambil menyumpah-nyumpah... So education actually matter.- Penting - Moment yang tak terbeli... Pergh, bergembar gembur feeling. ---

No comments:

Post a Comment